نظرات  امام جمعه موقت قم درباره گروه انحرافی‌ای که برای انتخابات کار می‌کند

یزدفردا:انتخابات - ایسنا نوشت:


امام جمعه قم با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس گفت: مردم باید نمایندگانی شایسته و ولایی و در خور شان ملت را انتخاب کنند و بدانند هر رای تیری بر قلب دشمنان این ملت و موجب خشنودی خدا و ائمه، امام و شهدا و مایه تداوم این نظام است.


حجت‌الاسلام سیدمحمد سعیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه قم، با تسلیت رحلت آیت‌الله شاه‌آبادی، به دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: هرسال رهبر معظم انقلاب اسلامی از بصیرت مردم قم تمجید می‌کنند و امسال هم ایشان 19 دی را مبداء تحول در دنیا معرفی کردند.


وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای برخلاف برخی تحلیل‌ها که وضعیت کشور را مانند شعب ابی طالب تشبیه می‌کنند وضعیت کشور را به بدر و خیبر تشبیه فرمودند که ملت ایران در موقعیت قدرت و غلبه و پیروزی است.


امام جمعه قم ادامه داد: امروز انگلیس، آمریکا و صهیونیسم به استیصال و ذلت افکنده شده‌اند و در تاریخ آمریکا و انگلیس سابقه نداشته است که ملتی با تکیه بر ایمان ابهت پوشالی آنان را فرو بریزند، اما امام خمینی(ره) با پشتیبانی ملت این ابهت پوشالی را فروریخت و فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.


وی با بیان این‌که «این بت‌شکنی امروز سبب بیداری اسلامی شده است» تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار همچنین بر ایستادگی قاطعانه نظام بر اصول و حضور هوشمندانه مردم در صحنه تاکید کردند و فرمودند جبهه استکبار می‌خواهد با تحریم و تررو، ملت و مسوولان را بترساند و از تصمیماتشان منصرف کنند.


وی افزود: دشمن از مدت‌ها قبل برای این دوره از انتخابات مجلس برنامه‌ریزی کرده و وارد عمل شده و توطئه می‌کند و گروه مفسد انحرافی را هم داخل این کار کرده است.


وی تاکید کرد: دشمنان با انجام ترور افرادی مانند شهید احمدی روشن تصور می‌کنند می‌توانند شتاب علمی کشور را متوقف کنند، اما همان طور که در پیام رهبر معظم انقلاب آمده بود این شتاب وابسته به افراد نیست و هر پرچمی که از دست علمداری بر زمین می‌افتد توسط علمدار مجاهد و قدرتمند دیگری برداشته می‌شود.


سعیدی افزود: دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی کشور باید مزدوران و عوامل این جنایات را شناسایی، دستگیری و محاکمه کنند و به سزای اعمال ننگین خود برسانند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا